قیمت گلیم و گبه فرش قشقایی

گلیم و گبه از اثار به جا مانده از دوره های بسیار دور است که با تنوع طرح ها مدل هایی که دارد هنوز هم به عنوان یکی از اثار صنایع دستی بافته ومورد استفاده قرار می گیرد طرح های قشقایی یکی از رایج ترین طرح های گلیم و گبه می باشد که هنوز هم در بافته های دستی و ماشینی از انها استفاده می شود برای اطلاع از انواع قیمت گلیم و گبه فرش قشقایی با طرح های زیبای انها با سایت های ما همراه باشید.

 

 

قیمت گلیم و گبه فرش قشقایی

گلیم وگبه های قشقایی

 

یکی از زیباترین گلیم ها متعلق به گلیم های عشایر فارس می باشد. سرزمین فارس از جمله سرزمین هایی است که محل زندگی عشایر می باشد وبیش از دو سوم این سرزمین را در برگرفته است که در طول سالیان دراز دورهم جمع گردیده اند.

از مهمترین این  ایلات این سرزمین ایلات قشقایی هستند که دست بافته هایی مشهور ومعروفی دارد که مورد پسند وتحسین جهانی واقع شده است.

نقش این دست بافت ها بیشتر تکرار اشکال هندسی ساده وشکسته است که در کنار یک دیگر زیبایی خاصی را به این گلیم و گبه ها داده است.

 

 

قیمت گلیم و گبه فرش قشقایی

 

ویزگی گلیم و گبه های قشقایی

 

از ویژگی های این گلیم و گبه فرش های قشقایی این است که از پشم هایی بافته شده که از رنگ شفاف و روشنی استفاده شده است گه معمولا بیشتر این پشم ها از فارس تهیه شده که یکی از مرغوب ترین پشم گبه جهت این دست بافت ها را دارد.

مردم بومی فارس وشیراز دوست دار چنین طرح هایی هستند چراکه اثاری از نیاکان و اجداد خود دانسته و  عرق خاصی به این دست بافت ها دارند. ویکی از خریداران اصلی این محصولات می باشند.

 

تولید انبوه گلیم وگبه کاشان

تولید این دست بافت های زیبا توسط دستگاهای ماشینی نیز ترکیبی متفاوت داشته که با انکه ان زیبایی ساده ایی که در گلیم و گبه فرش های دست بافت را ندارند ولی با این حال با ترکیب رنگ های متنوع درانها زیبایی دیگری داشته که با تولید انبوه ان به بازار عرضه شده واز جایگاه صادرات خوبی نیز برخوردار می باشد.

 

جهت سفارس و اطلاع از انواع قیمت گلیم و گبه فرش قشقایی با مشاوره داشته باشید.

 

 

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!