پشتی ها ی ماشینی یکی از وسایلی است  که برای راحتی و احترام برای مهمانها  درهر خانه ایی پیدا می شده است.از بهترین طرح های سنتی قدیمی طرح های فرش کاشان بود که بسیار مورد استفاده قرار می گرفت.برای اطلاع از قیمت پشتی در کاشان با طرح های زیبا با سایت های ما همراه باشید.

 

این طرح های پشتی های سنتی بیشتر از فرش ها الگو می گرفتند تا زیبایی بیشتری را برای خانه ها داشته باشد.

یکی از رویه های پر مصرف برای پشتی های قدیمی رویه هایی با پارچه های طرح دار مخمل بود که با طرح های سرمه ایی ،زرشکی و کرمی مصرف زیاد تری داشت.

قیمت های مناسب پشتی

رویه های پشتی نقش تعیین کننده ایی برای قیمت انها دارد اگرچه مواد داخل انها نیز بی تاثیر نخواهد بود.

جنس رویه که از مواد الیاف فرش بوده بسیاردر قیمت گذاری پشتی تاثیر گذار است.

مواد داخل پشتی که امروزه از مواد یونولیت فشرده می باشد نیز در کیفیت های متفاوتی تولید ودر داخل پشتی ها قرار می گیرد که نسبت به درجه بندی این مواد قیمت پشتی تغییر می کند.

 

قیمت پشتی در کاشان

 

دو شاخصه اصلی برای تعیین کیفیت رویه فرش در نظر گرفته می شود که نسبتا تعیین کننده برای قیمت پشتی نیز خواهد بود اول جنس الیاف انها می باشد که با الیاف مختلفی تولید شده که هر کدام کیفیت متفاوتی داشته که در تعین قیمت نقش داشته.

دوم تراکم بافت رویه هاست که هرچه تراکم پایین تر باشد کیفیتی پایین تر و از قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود این تراکم ها به صورت  700،1000،1200شانه در بازار عرضه می شود.

فروش اینترنتی پشتی های ماشینی

سایت های تجاری ما با در نظر گرفتن شاخصه های قیمت با توجه به درخواست های مشتریان مطلوب ترین کیفیت ها را با قیمت های ارزان و مناسب از کارخانه های مدرن کاشان را برای تمام مشتریان در سراسر کشور ارایه می دهد.از قیمت پشتی در کاشان  با طرح های بسیار زیبای ان از طریق  سایت های ما اطلاع پیدا نمایید.

برای مشاوره رایگان قبل از سفارش با مدیریت فروش مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!