قیمت و مدل پشتی

ارزانترین قیمت و مدل پشتی فرش های جدید را با رویه های فرش 700،1000،1200شانه را از طریق سایت های تجاری ما سفارش دهید.

 

قیمت و مدل پشتی

فروش پشتی های با کیفیت

پشتی ها از اقلامی بودند که در گذشته در هر خانه ایی  پیدا می شد. ولی امروزه با طرح های زیبایی که تولید می شود نه به عنوان یک وسیله کاربردی برای خانه مورد استفاده قرار می گیرد بلکه ازان به عنوان وسیله ایی زینتی برای زیبایی فضای خانه ها نیز بسیار مناسب می باشد.

پشتی ها بیشتر برای راحتی و تکیه دادن در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد که نرمی و لطافت رویه های پشتی یکی از ویژگی های بسیار مهم برای انتخاب انها می باشد در انتخاب پشتی مواردی دیگر نیز مهم است که به انها اشاره می شود.

  • تراکم و کیفیت بافت رویه ها
  • جنس مواد پر شده در داخل پشتی
  • استحکام دوخت دور پشتی
  • نقشه و طرح های رویه پشتی

که برای انتخاب یک پشتی مناسب بهتر است که تمام این موارد دران رعایت شده باشد یعنی یک پشتی خوب ان است که موارد فوق به طور مطرح در ان وجود داشته باشد.

 

قیمت و مدل پشتی

کما اینکه هرکدام از موارد فوق نقش تعیین کننده ایی برای قیمت پشتی ها محسوب می شود که خریداران با توجه به هزینه ایی که می خواهد بپردازند مواردفوق در انها تغییر خواهد نمود.

پشتی با مدل های 1000 و 1200شانه از بهترین بافت رویه ها برخوردار می باشد که بهترین کیفیت را در بر خواهد دارد.

 

شهر های مختلفی در ایران هستند که که پشتی در انها تولید می شود ولی بیشترین تولید پشتی فرش های ماشینی شهرکاشان می باشد که دارای سابقه دیرینه ایی در تولید فرش داشته کما اینکه رویه های پشتی فرش همان بافته فرش هاش ماشینی است که در مدل های متنوعی تولید می شود.

 

فروش اینترنتی پشتی

گروه مجموعه اینترنتی ما برای افزایش جذب مشتری به  انتخاب مشتری ارج گزارده و بهترین های پشتی را با قیمت های مناسب و دلخواه مشتریان به انها اریه می نماید.

این پشتی ها که در مدلهای زیادی تولید می شود به طور مداوم  طرح ها و مدل های به روز و جدید در بازار در معرض فروش قرار می دهد.

برای تهیه و سفارش انواع این پشتی ها و دریافت قیمت و مدل پشتی با سایت های مجموعه ما همراه باشید.

مدیریت فروش مجموعه

وحیدرضا کاظمی

09138701534

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!